Winkelwagen

Totaal € 0,00
Bekijk winkelwagen
Betalen



RETOUR


Het is ons doel om perfecte producten aan jou te leveren. Mocht je alsnog een keertje niet tevreden zijn, dan heb je uiteraard de mogelijkheid om je aankopen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons te retourneren. 

Let er op dat de bestelling in de originele verpakking, met een kopie van de rekening, aan ons terug gestuurd moet worden. Voor het passen van schoenen raden wij tevens aan, om dit op een vloerkleed te doen om krassen te voorkomen.

Als bovenstaande voorwaarden kloppen, zijn er meerdere mogelijkheden om de bestelling te retourneren.

Je hebt de mogelijkheid om een ander product uit de Fab. Collectie te kiezen of het product te ruilen voor een andere kleur of maat. Als het nieuwe product goedkoper is ontvang je het verschil uiteraard van ons retour.

(Internationale) verzendkosten, indien van toepassing, worden niet uitgekeerd. Een andere optie is om het hele aankoopbedrag terug te ontvangen. Wij storten het geld, 14 dagen na ontvangst van de retour, terug.

Als je een item wil retourneren, wat met een cadeaubon gekocht is, kunnen wij de cadeaubon opnieuw activeren. Je hebt daarnaast de mogelijkheid om een ander item uit de collectie te kiezen.

Als de bestelling in combinatie met een kortingscode geplaatst is, kun je het item tegen een product van dezelfde of een lagere prijscategorie ruilen.
 

DEFECT

 Heb je een defect item die minder dan een jaar geleden aangeschaft is? Dan kom je in aanmerking voor een kosteloze reparatie*. Is het item langer dan een jaar geleden aangeschaft? Dan zijn de reparatiekosten voor de consument.

 *Reparatiegarantie geldt alleen voor items die niet eerder bij een schoenmaker of dergelijken gerepareerd zijn. 

 Procedure defect product:

 1. E-mail de Customer Service** met een foto en kopie aankoop bon  van het defecte product.

 2. Als de customer service instemt met het terugsturen van het item, vult u het meegestuurde reparatie formulier in.

 3. Stuur het item, het reparatie formulier en de kopie aankoop bon in één pakket op naar:

 Fab. by Fabienne

T.a.v. Defecten

Kerkstraat 303

1017 GZ Amsterdam

 4. Binnen 2 weken is het item gerepareerd en wordt het naar u opgestuurd.

 ** Customer service: info@fab.nl

 
HOE WERKT HET RETOURNEREN?

Om een product te retourneren moet je eerst het bijgeleverde retourformulier invullen. Waarna je het product samen met het retourformulier terugstuurt naar het adres op het formulier.

Onze klantenservice handelt je retour verder af. Let er op dat de retour binnen 14 dagen geregistreerd moet zijn en dat wij niet opdragen voor de verzendkosten. Mocht er iets afwijken in uw retour, dan hoort u van ons. 

G

Bel ons

Wij zijn elke werkdag
tussen 09:00 en 17.30
telefonisch bereikbaar
voor al je vragen.
+31 (0) 20 5200868

G

Mail ons

Je kunt ons 24 uur per
dag een e-mail sturen.
Mail naar: info@fab.nl